Palvelut

Rotterdamin merimieskirkolta löydät pienen palan Suomea. Itseleivotut korvapuustit ja salmiakki helpottavat koti-ikävää. Tunnelmallinen hirsisaunamme on suomalaisin sauna koko Alankomaissa.

Huone, jonka seinustoilla hyllyissä sekä pöydällä elintarvikkeita ja muuta tavaraa.

Suomi-kauppa

Kaipaatko kotimaista ruisleipää ja suomalaista suklaata koti-ikävän hillitsemiseen? Suomalaisesta kyläkaupastamme löydät Rotterdamin laajimman valikoiman suomalaisia elintarvikkeita ja herkkuja.

Kaksi hymyilevää nuorta naista tiskin takana toisen laittaessa pullan asetille.

Kahvila

Rotterdamin merimieskirkon sydän sykkii kirkon kahvilassa. Se on tapaamis- ja kohtaamispaikka sekä suomalaistoiminnan infopiste. Kahvi- tai teekupin seuraksi saat kaupungin parhaat korvapuustit, karjalanpiirakoita ja muita leivonnaisia. Voit ostaa kahvilan tuotteita myös kotiin vietäviksi.

Kahvilassamme voit lukea suomalaisia sanoma- ja aikakauslehtiä. Käytössäsi on ilmainen langaton verkko.

Nainen ojentaa kirjaa toiselle naiselle, joka seisoo tikapuilla kirjahyllyn edessä.

Kirjasto

Merimieskirkolla on suomalainen itsepalvelukirjasto. Tervetuoa lukemaan ja lainaamaan kirjoja. Meille voit tehdä myös lahjoituksia, otamme vastaan uusia suomalaisia ja pohjoismaisia kirjoja. Juuri nyt emme pysty ottamaan vastaan kirjoja tilanpuutteen takia.

Kirjastossa on myös pikkuväen leikkinurkka.

Sisäkuva saunasta lauteilta ovea kiuasta ja kohti.

Merimieskirkon sauna Rotterdamissa

Aito suomalainen hirsisauna kirkon pihalla lämpiää juuri sinua varten. Tule nauttimaan löylyihin.

Suomalaistuotteita muumimukista Fazerin Geisha-patukkaan.

Joulukauppa

Merimieskirkon joulukauppa on näyteikkuna Suomeen. Joulukaupassa on mahdollisuus tukea merimieskirkon toimintaa ja esitellä suomalaista kulttuuria paikallisille ystäville. Myymme tuttuja Suomi-herkkuja ja elintarvikkeita sekä muita tuotteita.