Kolme nuorta ihmistä puiston penkillä.

Nuorille ja nuorille aikuisille

Rotterdamin merimieskirkko järjestää osana Benelux-maiden merimieskirkkoa monenlaista toimintaa nuorille ja nuorille aikuisille.

Merimieskirkko järjestää Benelux-maissa rippikoulun ja isoskoulutusta. Lue lisää rippikoulusta.

Lisätietoa rippikoulusta: merimiespastori Jussi Luoma jussi.luoma@merimieskirkko.fi

Nuorille aikuisille kuten opiskelijoille, harjoittelijoille ja au paireille tarjoamme yhdessäoloa opiskelijalounailla ja muissa tapaamisissa. Lue tarkemmin tapahtumakalenteristamme.

Opiskelijalounas

Opiskelijoille tarjotaan lounas Rotterdamin merimieskirkolla muutaman kerran kaudessa lauantaisin. Seuraavan opiskelijalounaan aikataulun löydät tapahtumakalenterista.

Lisätietoa nuorten toiminnasta: sosiaalikuraattori Suvi Pulkkinen suvi.pulkkinen@merimieskirkko.fi

Kolme ihmistä istuu kirkkopuiston penkillä.

Nuorten aikuisten illat

Nuorten aikuisten iltoja järjestetään Rotterdamissa sekä muissa kaupungeissa. Ajantasaiset tiedot löydät Rotterdamin merimieskirkon Facebookista sekä Instagramista rotterdaminmerimieskirkko.

Kaikki nuoriksi aikuisiksi itsensä tuntevat ovat lämpimästi tervetulleita!

Tutustu muuhun toimintaamme