Liity Rotterdamin merimieskirkon

Tukijäseneksi

Liity Rotterdamin merimieskirkon tukijäseneksi, niin tuet merimieskirkon tekemää hyvää suomalaisten ja heidän perheittensä hyväksi. Saat myös jäsenetuja.

Merimieskirkolla voit keskustella luottamuksellisesti suomeksi koulutetun henkilökuntamme kanssa. Saat myös ohjausta tarvitsemiisi palveluihin Alankomaissa. Vierailemme suomalaisten luona sairaaloissa ja vanhusten luona heidän kotonaan. Tuemme lasten ja nuorten kasvua. Ehkäisemme toiminnallamme syrjäytymistä.

Sinä mahdollistat tämän kaiken tukemalla merimieskirkon työtä ostoksillasi ja liittymällä tukijäseneksemme. Maksamalla jäsenmaksun autat meitä auttamaan.

Nippu sinivalkoisia jäsenkortteja.

Tukijäsenmaksut 2024

• henkilöjäsen 30 euroa
  • perhejäsenyys 45 euroa
  • opiskelijat ja eläkeläiset 16 euroa

Maksaminen

Tukijäsenmaksun voit maksaa merimieskirkon kahvilaan tai Hollannin tilillemme:

IBAN: NL81 ABNA 0480 0237 78
saaja: Finnish Seamen´s Mission

tai tilille Suomessa
IBAN: FI38 1228 3000 0068 56
BIC: NDEAFIHH
saaja Finse Zeemanskerk

Kirjoita viestikenttään: Jäsenmaksu Alankomaat.

Lisätiedot

Kun annat jäseneksi liittymisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi, saat välittömästi tietoa uusista jäseneduista, tarjouksista ja mahdollisista muutoksista käytännöissä.

Lisätietoja hallinto- ja taloussihteeri Sofia Saukkonen, sofia.saukkonen@merimieskirkko.fi

Sänky, jonka vierellä lattialla riskea reppu sekä tuoli.

Tukijäsenenä saat

• jopa 30 % alennushinnan Viking Linen laivoilla Itämerellä
  • 10 % alennus Flex-hinnoista Scandic-hotelleissa Suomessa ja 5 %:n alennus muissa maissa. (Kirjoita varuskoodikenttään asiakasnumero D000035597 (= D, neljä nollaa ja 35597)).
  • 10 % alennuksen majoituksesta Hampurin ja Lontoon merimieskirkolla.
  • alennushinnan mahdollisilla jäsenmatkoillamme
  • olla tukemassa Suomen Merimieskirkon lähes 150 vuotta jatkunutta työtä liikkuvien suomalaisten parissa ulkomailla ja kotimaassa

Tutustu toimintaamme