Kolme lasta istuu lattialla eri musiikkivälineiden kanssa.

Lapsille ja perheille

Merimieskirkko on myös suomalaisten ja Suomen ystävien lapsiperheiden kohtaamispaikka Rotterdamissa. Olet lämpimästi tervetullut!

Perhekerho

Tervetuloa mukaan perheen pienempien kanssa perhekerhoon. Kevätkauden 2024 perhekerho kokoontuu ensimmäisen kerran 17.2.2024.

Den Haagin alueella toimivasta leikkipiiristä löydät Facebookista lisätietoja nimellä ”Haagin leikkipiiri”.

Perhetyö

Voit kääntyä merimieskirkon työntekijöiden puoleen erilaisissa parisuhteeseen ja perhe-elämään liittyvissä kysymyksissä. Tarpeen mukaan voidaan sopia kertatapaamisesta tai pidemmästä prosessista.

Lisätietoa lapsi-, varhaisnuoriso- ja perhetyöstä:
sosiaalikuraattori, Elina Viisanen
puhelin +31 6 13020977
elina.viisanen@merimieskirkko.fi

Lapsia ja nuori nainen puisen merimiesarkun äärellä.

Lasten päiväleiri ja nuorten leirit

Benelux-maiden merimieskirkot järjestävät syksyisin lasten ja varhaisnuorten leirin.

Syksyn leiri on suunnattu 6–12-vuotiaille lapsille ja nuorille. Se järjestetään Rotterdamissa.

Kevään leiri on tarkoitettu 13–17-vuotiaille nuorille. Se järjestetään Belgiassa.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset:
sosiaalikuraattori Piia Lännenpää-De La Cruz
piia.lannenpaa@merimieskirkko.fi.

Tutustu myös merimieskirkon rippikouluihin.

Suomi-koulu

Rotterdamin Lauantaikoulu kokoontuu joka toinen lauantai kello 10–12 Rotterdamin merimieskirkolla. Koulussa on suomen kielen ja kulttuurin opetusta lapsille ja aikuisille. Lasten ryhmissä (3–5-vuotiaille) annetaan suomen kielen täydentävää opetusta suomea äidinkielenä tai toisena kielenä puhuville lapsille.

Lisätiedot: www.lauantaikoulu.nl

Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostilla: info@lauantaikoulu.nl, johtajaopettaja Jenni de Roon.

Suomi-kouluja kokoontuu Alankomaissa myös Amsterdamissa, Groningenissa ja Wassenaar-Den Haagissa.

Tutustu muuhun toimintaamme