Kolme nuorta ihmistä puiston penkillä.

Nuorille ja nuorille aikuisille

Rotterdamin merimieskirkko järjestää osana Benelux-maiden merimieskirkkoa monenlaista toimintaa nuorille ja nuorille aikuisille.

Merimieskirkko järjestää Benelux-maissa rippikoulun ja isoskoulutusta. Lue lisää rippikoulusta.

Lisätietoa rippikoulusta: merimiespastori Jussi Savolainen jussi.savolainen@merimieskirkko.fi

Nuorille aikuisille kuten opiskelijoille, harjoittelijoille ja au paireille tarjoamme yhdessäoloa opiskelijalounailla ja muissa tapaamisissa. Lue tarkemmin tapahtumakalenteristamme.

Opiskelijalounas

Opiskelijoille tarjotaan lounas Rotterdamin merimieskirkolla muutaman kerran kaudessa lauantaisin. Seuraavan opiskelijalounaan aikataulun löydät tapahtumakalenterista.

Lisätietoa nuorten toiminnasta: sosiaalikuraattori Elina Viisanen elina.viisanen@merimieskirkko.fi ja sosiaalikuraattori Karri Salo karri.salo@merimieskirkko.fi

Ryhmä nuoria ihmisiä nuotion äärellä paistamassa makkaraa.

Nuorten leirit

Hei, 14-17-vuotias Benelux-maissa asuva nuori. Tule mukaan viettämään mahtava viikonloppu hyvässä porukassa! Ohjelmassa on ulkoilua, pelejä, hyvää ruokaa, iltaohjelmaa ja muuta hauskaa. Leiristä saa kaksi merkintää riparia varten.

Leirin hinta on 85 euroa, mikä sisältää täysihoidon. Yöpyminen neljän hengen huoneissa. Kyytimaksu tilausajokuljetuksella maksaa 30 euroa. Leirille voi saapua myös omalla kyydillä.

Leirillä ohjaajina toimivat merimieskirkon sosiaalikuraattori Karri Salo, vieraileva tähti Himmu ja merimiespappi Jussi Savolainen. Mukana ovat myös merimieskirkon riparilaiset.

Lisätietoja piia.lannenpaa@merimieskirkko.fi

Nuorten aikuisten illat

Nuorten aikuisten iltoja järjestetään Rotterdamissa sekä muissa kaupungeissa. Ajantasaiset tiedot löydät Rotterdamin merimieskirkon Facebookista sekä Instagramista rotterdaminmerimieskirkko.

Kaikki nuoriksi aikuisiksi itsensä tuntevat ovat lämpimästi tervetulleita!

Tutustu muuhun toimintaamme