Tervetuloa patikoimaan!

Tapahtuman tyyppi:

Tapahtuman tyyppi: Ryhmätoiminta

Tervetuloa patikoimaan!

Tervetuloa patikkareissulle Biesboschin kansallispuistoon nauttimaan luonnosta ja yhdessäolosta! Oppaana toimii paikallisvapaaehtoinen Jori. Hintaan kuuluu ruokailu kirkolla, ja sekasauna päivän päätteeksi. Reissulle omat eväät mukaan.

Lähtö kello 9.30 Rotterdamin Merimieskirkolta, jonka jälkeen tarkoituksena tehdä 15 km patikkamatka helppokulkuisessa maastossa. Autoon mahtuu kuusi, ja mukaan otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Kirkon kyydin lisäksi, voit osallistua päivään omalla autolla 25e hintaan. Reissuun mahtuu mukaan yhteensä 12 henkeä.

Ilmoittautuminen: Laita s-posti osoitteeseen suvi.pulkkinen@merimieskirkko.fi. Laita ilmoittautumiseen yhteystietosi, mahdolliset erityisruokavaliot, ja tuletko omalla kyydillä vai kirkon autolla.

Aikataulu:

9.30 lähtö Merimieskirkolta

~10.15–15.00 patikointia taukoineen (omat eväät mukaan)

15.00-15.45 matka takaisin kirkolle

16.00-17.00 ruoka