Harjoittelijaksi

Rotterdamin merimieskirkko ottaa vastaan harjoittelijoita tarpeen mukaan. Vuosien varrella kanssamme on työskennellyt opiskelijoita eri asteiden oppilaitoksista.

Harjoittelijaksi

Työharjoittelija tai hänen taustayhteisönsä vastaa kaikista harjoitteluun liittyvistä matka-, vakuutus- ja asumiskuluista ja muista mahdollisista kuluista. Voimme mahdollisuuksien mukaan auttaa asunnon etsimisessä.

Opiskelijan taustayhteisöllä on oltava harjoittelusopimus Suomen Merimieskirkko ry:n kanssa. Jos olet kiinnostunut suorittamaan työharjoittelujaksosi Rotterdamin merimieskirkolla, ota ensin yhteyttä koulusi kansainvälisistä vaihdoista vastaavaan opettajaan.

Yhteyshenkilö Suomen Merimieskirkon keskustoimistolla on HR ja vapaaehtoistyön asiantuntija Sanna Nivalainen. sanna.nivalainen@merimieskirkko.fi

Tutustu toimintaamme