Tule mukaan toimintaan

Rotterdamin merimieskirkosta on vuosikymmenten myötä muotoutunut monille liikkuville suomalaisille sekä Alankomaissa asuville suomalaisille ja heidän perheilleen tärkeä paikka.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan monipuoliseen toimintaamme.

Toimintaa kirkolla

Rotterdamin merimieskirkon ovet ovat avoinna monenlaiselle toiminnalle.

Tarjolla on monipuolista toimintaa kaikenikäisille. Valitse itseäsi kiinnostava ryhmä ja tule mukaan tapaamaan samanhenkisiä ihmisiä.

Nippu sinivalkoisia jäsenkortteja.

Liity tukijäseneksi

Liity Rotterdamin merimieskirkon tukijäseneksi, niin kirkon tekemää hyvää suomalaisen yhteisön hyväksi.

Työharjoittelijaksi

Toivotamme tervetulleeksi harjoittelijoita Rotterdamin merimieskirkkotyöhön tilanteen mukaan. Vuosien varrella kanssamme on työskennellyt opiskelijoita eri oppilaitoksista.

Hymyilevä nainen keltainen esiliina yllään ojentaa pullalautasta pöydän ääressä istuvalle miehelle.

Vapaaehtoiseksi

Tule vapaaehtoiseksi Rotterdamin merimieskirkolle. Tarvitsemme paljon apua arjen pyörittämiseen merimieskirkolla. Tule mukaan auttamaan! Ilman vapaaehtoisiamme emme voisi toteuttaa kaikkea toimintaa, jota tällä hetkellä teemme.